Контакти

вул. Хрещатик, 32-а
Київ, 01001

+38 (044) 202 78 15

kyivland@kyivcity.gov.uaМісце знаходженняГрафік роботи
  • 8:00 — 17:00 пн – чт
  • 8:00 — 15:45 пт
  • 12:00 — 12:45 перерва


Безбар'єрність

​Контактний телефон відділу документообігу та контролю Департаменту:
+38 (044) 202 78 10
+38 (044) 202 78 92
 
Офіційна електронна пошта Департаменту: kyivland@kyivcity.gov.ua
 
   Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
   На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну. 
   Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

   Відповідно до заходу 4.2.3.1. завдання 4.2.3. Плану заходів на 2023—2024 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року в м.Києві (далі – План заходів), затверджений розпорядженням Київського міського голови від 21.04.2023 № 350 у Департаменті неодноразово проводились наради щодо прав осіб з інвалідністю, базових знань з питань доступності і універсального дизайну – принципів створення відкритого та інтегрованого суспільства для всіх.


1. Фізична безбар'єрність

2. Інформаційна безбар'єрність

3. Цифрова безбар'єрність

4. Суспільна та громадянська безбар'єрність

5. Освітня безбар'єрність

6. Економічна безбар'єрність

7. Нормативна база, документи

8. Безбар'єрність. КП "КІЗВ"